با اسرین کالا مشکل سایز گیوه نداشته باشید.

کلاش و گیوه

 سایز گیوه

سایز گیوه یکی از مهم‌ترین مباحثی است که طرف‌داران این محصول بسیار زیبا با آن روبرو هستند. بسیاری از افراد تمام چالش‌های خرید گیوه را طی کرده و بهترین و مناسب‌ترین مدل آن را انتخاب می‌کنند. اما در نهایت با این سؤال روبرو می‌شوند که چه سایزی سفارش دهیم؟

گیوه مدل‌های مختلفی دارد و هرکدام از مشخصات و ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. همین امر باعث شده که خریداران نتوانند سایز مناسب خود را سفارش دهند.

اما اسرین کالا به بهترین شکل این مشکل و چالش بزرگ را حل کرده و افراد بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند سایز مناسب خود را به‌راحتی انتخاب کنند.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل مشکل انتخاب سایز گیوه را یک‌بار برای همیشه حل کنیم. پس برای حل این مشکل تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های گیوه خوب

گیوه خوب دارای ویژگی‌های بسیار عالی است که باعث شده توجه بیشتر افراد به انواع مدل‌ها جلب شود. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها این است که گیوه قابل شستشو است. یعنی شما می‌توانید هر زمان که خواستید؛ گیوه خود را بشویید و آن را مثل روز اول کنید. البته شستشوی گیوه کلاش فرق دارد.

برای شستن گیوه کلاش یا گیوه اورامی، باید آنها را بپوشید و بعد رویه آن را در کارواش شستشو دهید. همچنین می‌توانید یک بطری در داخل آن گذاشته و عمل شستشو را آغاز کنید. دلیل انجام این کار، جلوگیری از خراب‌شدن تغییر فرم گیوه است. از دیگر ویژگی‌های گیوه می‌توان به طبی بودن آن اشاره کرد.

همچنین جالب است بدانید که گیوه (کلاش) تنها کفش موجود در سراسر جهان به شمار می‌آید که پای چپ و راست آن باهم فرقی ندارد. گیوه کلاش، یک کفش کاملاً دست‌باف بوده که رویه آن از نخ و زیره آن از  پارچه فشرده ساخته می‌شود. این گیوه سبک، راحت، خنک و بادوام است که توسط بافندگان زن کرد بافته می‌شود.

مدل‌های مختلف گیوه کاملاً طبی و استاندارد هستند. افراد علاوه بر خنکی، سبکی و سایر ویژگی‌های آن، برای سلامتی خود از این نوع پای‌پوش‌ها استفاده می‌کنند.

چگونه سایز مناسب گیوه را پیدا کنیم؟

یکی از دغدغه‌های افرادی که به‌تازگی می‌خواهند اقدام به خرید گیوه کنند؛ پیداکردن سایز مناسب خود است. درگذشته خریداران باید به روش تجربی و آزمایش‌وخطا این کار را انجام می‌دادند. بسیاری از مواقع نمی‌توانستند از گیوه خود استفاده کنند و یا آن را برای فروشگاه پس می‌فرستادند.

حتی بسیاری از سایت‌ها و افراد باتجربه در این زمینه، روش‌های مختلفی را برای پیداکردن سایز مناسب مشتریان تشریح کرده بودند. اما این روش‌ها هم معایب خاص خود را داشت. بسیاری از مواقع، خریداران متوجه روش‌ها نمی‌شدند یا آنها را اشتباه انجام می‌دادند. همین امر باعث شده بود که دغدغه انتخاب سایز همچنان برای افراد وجود داشته باشد.

سایت اسرین کالا به‌عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های فروش گیوه، سایز گیوه را یک مشکل بزرگ برای خریداران گیوه تشخیص داد و به بهترین شکل آن را پایان داد. اسرین کالا حدود 40 سال در زمینه تولید گیوه کار می‌کند و تمامی افرادی که برای اسرین کالا گیوه تولید می‌کنند؛ افراد حرفه‌ای و باتجربه هستند.

آنها گیوه‌های خود را در بالاترین استاندارد تولید کرده و سایز آنها دقیقاً مطابق سایز کفش‌های دیگر است. برای مثال: اگر شماره پای شما 42 است؛ در زمان خرید گیوه از سایت اسرین کالا، باید دقیقاً سایز 42 را خریداری کنید.

سخن نهایی

گیوه یکی از صنایع‌دستی محبوب و پرطرف‌دار در بین مردم ایران است. اما خریداران در هنگام خرید گیوه با مشکل انتخاب سایز مواجه می‌شوند. بیشتر گیوه‌ها سایز متفاوتی با سایر کفش‌ها دارند و افراد باید سایز گیوه مناسب خود را پیدا کنند. درگذشته پیداکردن این سایز سخت بود؛ اما اسرین کالا به بهترین شکل این چالش بزرگ را برای خریداران حل کرد.

اسرین کالا باتوجه‌به دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارد؛ سایز گیوه‌های خود را استاندارد کرده است. یعنی اگر سایز پای شما 42 است؛ باید در هنگام خرید گیوه از سایت اسرین کالا، سایز 42 را خریداری کنید.

اگر بعد از خواندن این مطلب همچنان درباره سایز گیوه سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.