بهترین گیوه کردستان را می‌شناسید؟+10 گیوه مردانه و زنانه برای خرید

گیوه / گیوه کرمانشاه

بهترین گیوه کردستان

آیا گیوه برای همهٔ فصول سال قابل‌استفاده است؟ آیا کردستان از مناطق خوب برای تولید گیوه به شمار می‌آید؟ آیا گیوه از قیمت زیادی برخوردار است؟ گیوه کردستان یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌ها سنتی بشمار می‌رود که از دیرباز مورداستفاده افراد قرار گرفته است. کردستان از مناطق مهم و حیاتی در جهت ساخت و تولید گیوه بشمار می‌رود که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و توانسته مورداستفاده افراد زیادی قرار گیرد. برند کوچر یکی از بهترین‌ها در منطقه کردستان در زمینه تولید گیوه بشمار می‌رود. دلایلی همچون پارچه تازه، انجام کار توسط افراد حرفه‌ای، دقت در اندازه استاندارد، زیره عریض، مقاومت محصول باعث شده که این برند به یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید گیوه تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های خوبی که در گیوه یا کلاش کردی می‌توان به آن اشاره کرد این است که این محصول مانند سایر کفش‌ها پای چپ و راست ندارد و می‌توانید از هرکدام از لنگه‌ها استفاده کنید. بهترین گیوه کردستان

گیوه چیست؟

گیوه پای‌افزاری است که از دیرباز در مناطق مختلف بخصوص کردستان از آن به‌عنوان کفشی مخصوص در زیر لباس محلی استفاده شده و مردان بیشترین استفاده را از آن داشته‌اند. اما امروزه این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و هم مردان و هم زنان در زیر انواع مختلف لباس‌ها از آن استفاده می‌کنند. گیوه کردستان به‌عنوان  یکی از بهترین گیوه‌ها شناخته می‌شود که از دیرباز توسط مردمان این مناطق درست و مورداستفاده قرار گرفته است. در سال‌های اخیر شهر مریوان واقع در منطقه کردستان به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شهرها در زمینه تهیه و ساخت گیوه شناخته شده است. برند کوچر که یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت گیوه بشمار می‌رود در منطقه اورامانات کردستان مشغول به فعالیت بوده و یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

مزایای استفاده از گیوه کردستان

مزایای زیادی باعث شده که افراد علاقه زیادی به استفاده از این محصول داشته باشند. گیوه بیشترین کاربرد را برای فصل تابستان دارد. از جمله مزایای گیوه کردستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • خنکی و نازکی گیوه
گیوه به دلیل استفاده از نخ مناسب و طبیعی از خنکی خوبی برخوردار بوده و برای فصل گرما بهترین گزینه است. همچنین از بوی بد پا جلوگیری کرده و جریان هوا در گیوه به‌خوبی وجود دارد.
  • مقاومت کفه زیره
کفه گیوه به دلیل دقت و ظرافتی که سازندگان آن به خرج می‌دهند همچنین استفاده از مواد طبیعی که به‌خوبی بکار می‌رود باعث شده که در استفاده طولانی نه‌تنها به کمر و پای شما آسیب نرساند بلکه حتی برای مدت‌زمان طولانی از مقاومت خوبی برخوردار باشد.
  • بافت ریز رویه گیوه
بافندگان گیوه بادقت تمام و حوصله‌ای که به خرج می‌دهند رویه گیوه را باظرافت هرچه‌تمام‌تر می‌بافند که این مورد به زیبایی هرچه بیشتر گیوه کردستان کمک کرده است.
  • سایز استاندار
نکته‌ای مهمی که در تهیه گیوه باید به آن توجه شود اندازه مناسب آن است. به این معنا که سایز گیوه و کفش شما باید یکی باشد و در پای خو احساس راحتی کنید در غیر این صورت قالب گیوه درست نبوده است.

قیمت گیوه کردستان

قیمت که به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید بشمار می‌رود بسیار موردتوجه افراد قرار می‌گیرد. گیوه کردستان که به‌عنوان یکی از بهترین گیوه‌ها شناخته می‌شود از قیمت خوبی برخوردار بوده و افراد می‌توانند با خرید این محصول به‌راحتی و آسایش خود کمک کنند. بهترین گیوه کردستان

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد گیوه یکی از قدیمی‌ترین و بهترین پای‌افزارهای است که مورداستفاده افراد قرار گرفته و افراد بسیار از استفاده آن راضی هستند. گیوه که از قدیم در رنگ سفید با زیره‌های در رنگ‌های قرمز و آبی به‌کاررفته که بیشترین استفاده را در زیر لباس محلی برای مردان داشته است. اما امروزه این محصول در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و طراحی می‌شود و برای زنان هم مورداستفاده قرار می‌گیرد. قیمت این محصول به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارد، می‌توان گفت که منطقی به نظر می‌رسد و افراد برای مدت‌زمان طولانی می‌توانند از آن استفاده کنند و از استفاده آن لذت ببرند. گیوه کردستان یکی از بهترین گیوه‌ها بشمار می‌رود که در مناطق مختلف این منطقه بخصوص مناطق اورامانات تولید و به بازار عرضه می‌شود. در سال‌های اخیر شهر مریوان واقع در منطقه کردستان به‌عنوان یکی از بهترین مناطق شناخته شده است. همچنین برند کوچر که در زمینه بافت گیوه فعالیت می‌کند یکی از بهترین‌ها در این زمینه بشمار می‌رود.
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.