قیمت و خرید ست گیوه و کیف

ست گیوه و کیف

استایل برای آنهایی که به مد و فشن علاقه زیادی داشته و شیک پوش هستند بسیار مهم است. افراد شیک پوش به المان‌ های تشکیل دهنده استایل خود اهمیت زیادی می دهند و در انتخاب هر کدام از این المان‌ ها دقت فراوانی دارند. ست کیف و کفش یکی از المان‌ های مهم در استایل زنانه است که باعث افزایش جذابیت و زیبایی خانم‌ ها خواهد شد. در خرید ست کیف و کفش هرچه به نکات ریز و دقیق‌ تری دقت کنید، یک استایل زیباتر خواهید داشت. در این مقاله با ما همراه باشید تا به عنوان یک راهنمای خرید ست کیف و گیوه ، این نکات ریز و مهم را بخوانید.

گیوه مناسب برای تمامی فصل ها می باشد و می توان در فصل پاییز و زمستان هم استفاده کرد.

اگر در مناطق مرطوب و گرمسیر ایران زندگی می کنید و پای شما همیشه عرق می کند بهترین روش درمان آن پوشیدن گیوه هست.

گیوه ابریشمی دارای هزاران روزنه می باشد که نمی گذارد پای شما گرم شود و دقیقا شبیه به یک کولر در پای شما عمل می کند.

اگر در شهرهای گرم ایران زندگی می کنید ما به شما گیوه را پیشنهاد می دهیم چون تنها راه نجات پای شما در هوای گرم و خشک می باشد و این را بدانید که گیوه چندین درجه پای شما را خنکتر نگه می دارد.

بعضی ها گیوه پوشیدن را عیب می دانند و استفاده نمی کنند، جالب اینجاست که گیوه پوشی در ایران به چند هزار سال پیش بر می گردد که نیاکان و بزرگان ما از آن استفاده می کرده اند.

گیوه های ابریشمی گیوه دوز، کاملاً مجلسی هستند و می توان در مهمانی ها و محل کار از آن استفاده نمود.

اگر برای شما یک مهمان خارج از ایران آمده و قصد سورپرایز دوست خود را دارید، گیوه بهترین هدیه می تواند برای او باشد.

گیوه برای سلامتی و بهبود کمردرد

با توجه به کفی که برای ساخت گیوه سنتی زنانه و مردانه و یا حتی گیوه بچه گانه استفاده می شود، افرادی که دارای دیسک کمر بوده و یا به هر دلیلی کمر آن ها درد می کند، گیوه زنانه و مردانه یک گزینه برای بهبود مشکل آن ها محسوب می شود. معمولا کف گیوه مردانه و گیوه زنانه از نظر ضخامت خیلی تفاوتی ندارند. چرا که از چرم های طبیعی و لاستیک های فشرده نرم استفاده می شود. همین موضوع سبب تمایز در استحکام و مقاومت کفی گیوه سنتی با دیگر کفش های اسپورت گران قیمت شده است. پس به عنوان یک کفش طبی هر پزشکی به بیماران خود که دارای کمر درد هستند، گیوه و پاپوش های سنتی این صنایع دستی ارزنده ایران را پیشنهاد می کند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.