مزایای دمپایی طبی زنانه|بهترین دمپایی رو فرشی ایرانی

مزایای دمپایی طبی زنانه|

مزایای دمپایی طبی زنانه|

امروزه پوشیدن دمپایی های رو فرشی در خانه رایج شده است. بعضی افراد به ویژه خانم ها صرفا از روی عادت از دمپایی رو فرشی استفاده می کنند در صورتی که افرادی که دارای قوس مناسب هستند ضرورتی به استفاده از دمپایی نمی باشد هرچند پوشیدن دمپایی مزایایی از قبیل سلامت پا و جلوگیری از آسیب پا و پوست پا در اثر تماس با اشیا، بهبود در نوع ایستادن و راه رفتن را دارد. از این رو در انتخاب نوع دمپایی دقت کنید و نکات ذیل را در خرید در نظر بگیرید.

1. درد پا با پوشیدن دمپایی طبی کاهش می یابد. به طور میانگین انسان در طول روز بین 5 تا 12 هزار گام بر می دارد. بدون استفاده از کفش طبی و با پوشیدن کفش های غیراستاندارد برداشتن این همه گام در طول یک روز آسیب هایی را متوجه پا می کند.

2.دمپایی طبی نه تنها به منظور تقویت قوس کف پا طراحی شده اند؛ بلکه با زیرسازی پاشنه میتوانند به تراز شدن پاها کمک کنند. بدون این پشتیبانی و قرارگیری مناسب پاها ، مسائل دردناک و آزار دهنده مانند کف پای صاف و التهاب کف پا بروز می کند.

3.پوشیدن دمپایی طبی می تواند محرک جریان خون باشد؛ اگر از درد عصب دیابتی رنج می برید دمپایی و صندل طبی می تواند بهترین دوست شما باشد.

4.افرادی که بیماری نوروپاتی دیابتی ( آسیب دیدن اعصاب در اثر بالا بودن قند خون ) را دارند. به دلیل کاهش گردش خون در پاهای این افراد استفاده از دمپایی یا صندل طبی که از قوس پایشان محافظت کند و پا را در محیطی سالم قرار دهد اهمیت بسیاری دارد زیرا می تواند کارکرد و حرکت را برایشان آسان کند، در کل دمپایی و صندل های طبی می توانند بیماران دیابتی را از خطر از دست دادن پا محافظت کند.

دمپایی گیوه زنانه

دمپایی های گیوه ای بهترین نوع گیوه زنانه برای خانم ها چه برای استفاده در منزل و خارج از منزل انتخاب فوق العاده است .

کاهش هزینه ها

هزینه تهیه صندل طبی بسیار کمتر از هزینه عمل جراحی پا است با سهل انگاری در مراقبت لازم از پا به خصوص در سنین بالا دچار گرفتاری خواهید شد. استفاده از صندل و کفش طبی هنگامی که پا درد دارید یا با مشکلات دیگری در ناحیه پا مواجه هستید نیاز به عمل جراحی را کاهش و یا متوقف می کند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.