زمان آن رسیده است که روی استراتژی جستجوی پولی خود دکمه تازه سازی را فشار دهید

زمان آن رسیده است که روی استراتژی جستجوی پولی خود دکمه تازه سازی را فشار دهید

اگرچه انتظار نمی‌رود هزینه‌های سفر در میان اروپایی‌ها حداقل تا سال 2024 به قدرت قبل از همه‌گیری بازگردد، اما انتظار می‌رود که از هر 10 مسافر مکرر در سراسر جهان، 7 نفر در سال 2022 بیشتر از پنج سال گذشته برای سفر هزینه کنند. در بحبوحه عرضه جهانی واکسن و برداشته شدن تدریجی ممنوعیت ها و محدودیت های سفر، صنعت سفر در حال حاضر با افزایش مجدد هزینه های تبلیغاتی به تقاضای رو به رشد پاسخ می دهد.

با توجه به اینکه بیش از 51 درصد از برنامه های تعطیلات از جستجوهای آنلاین در سطح جهانی نشات می گیرد، 3 جای تعجب نیست که جستجوی پولی یک راه تبلیغاتی محبوب برای بازاریابان مسافرتی باشد. در حالی که استراتژی‌های تبلیغات جستجوی پولی بسیار محبوب هستند، اغلب با پتانسیل کامل خود به کار نمی‌روند – تقریباً نیمی از کسب‌وکارها (42.3%) هیچ سیستمی برای ردیابی کارایی کمپین خود ندارند.4 در زمان محدودیت‌های بودجه پس از همه‌گیری ، بسیار مهم است که مشاغل مسافرتی تلاش آگاهانه ای انجام دهند تا بفهمند که چه مقدار از بودجه تبلیغات جستجوی پرداخت شده آنها بازدهی دارد و چه مقدار از آن هدر می رود.

برای درک بهتر و نشان دادن این موضوع، Go Inspire ابتکار عمل را در دست گرفت تا یک سری آزمایشات کنترلی را با مشتریان خود انجام دهد. این مطالعه بین سال‌های 2018 و 2020 انجام شد و بیش از 500000 مصرف‌کننده از پایگاه مشتریان GI را تحت پوشش قرار داد و سپس نتایج به‌طور متناسب در صنایع مختلف اعمال شد. نتایج نشان داد که کسب‌وکارهای مسافرتی بریتانیا می‌توانند 57.6 میلیون پوند از بودجه جستجوی پرداختی خود را پس انداز کنند. سوال این است که چگونه می توان این را عملی کرد؟

استراتژی جستجوی پولی

1. یک نمای پانوراما ایجاد کنید

داشتن یک دید 360 درجه از مشتری – پیوند دادن فعالیت آنلاین و آفلاین – اولین گام در مسیر یک کمپین تبلیغاتی جستجوی پولی موفق است. بازاریابان سفر باید درک درستی از رفتار مشتری معمولی و محرک ها بر اساس بخش داشته باشند. بدون این تحقیق پس‌زمینه تحلیلی، تعیین دقیق اینکه در کدام مرحله از سفر مشتری جستجوی پولی موثرتر است – اگر اصلاً باشد – دشوار است. ابزارهای زیادی برای کمک به کشف این الگوهای رفتاری و ایجاد دیدگاهی جامع از مشتریان در دسترس هستند، اما همه بازاریابان از آنها استفاده نمی کنند یا نمی دانند چگونه از آنها استفاده کنند.

2. ترافیک را کنترل کنید

بخشی از مشکل اکثر کمپین‌های PPC این است که با تمام مشتریان دقیقاً به همان شیوه رفتار می‌کنند – به‌گونه‌ای که گویی یک مشتری جدید هستند. ترافیک زیادی برای محتوای سفر آنلاین از جستجوهای ارگانیک می‌آید، بنابراین شرکت‌ها ممکن است بخش‌هایی از بودجه خود را با پیشنهاد نام خود به جستجوگرانی که قبلاً به دنبال آن‌ها بودند، تلف کنند. بنابراین، درک هدف مشتری، و اینکه ترافیک شما از کجا می آید، ضروری است، به طوری که تبلیغات جستجوی پولی می تواند به طور خاص برای مشتریان از کار افتاده یا کسانی که به دنبال رقیب هستند هدایت شود.

به طور مشابه، فانتوم ها – آن دسته از مشتریانی که به اشتباه در یک صفحه قرار می گیرند و هرگز باز نمی گردند – به احتمال زیاد به پیام های بازاریابی پاسخ نمی دهند و باعث کاهش نرخ کلیک و امتیاز کیفیت می شوند. با این حال، شناسایی فانتوم‌هایی که قبلاً با برند شما درگیر بوده‌اند و فرصتی برای جذب مجدد آنها ممکن است مفید باشد.

3. چشم آب و هوا را باز نگه دارید

رفتارهای مسافرتی مشتریان از زمان شروع همه گیری دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است – و بدون شک این روند ادامه خواهد داشت. بنابراین، بازاریابان به منظور بهینه سازی کمپین ها و به دست آوردن بهترین بازده ممکن از سرمایه گذاری خود، باید به طور مستمر استراتژی های خود را بازبینی کنند و به طور انعطاف پذیر با هر تغییری سازگار شوند.

لینک مقاله اصلی : https://www.traveldailynews.com/post/time-to-hit-the-refresh-button-on-your-paid-search-strategy

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.