فروش گلیم در تهران

فروش گلیم در تهران

گلیم یکی از صنایع دستی ارزشمندی است که نوع دستبافت آن اغلب توسط مردم روستایی و عشایر بافته می شود. گلیم ها در دو نوع دستبافت و ماشینی تولید شده و به بازار ارائه می شوند. گلیم ها از زیر اندازهای با دوام و شکیل ایرانی هستند که از گذشته تا به اکنون توسط مردم روستایی و همچنین شهر نشین مورد استفاده قرار می گرفته اند. در گذشته این نوع زیر انداز تنها در شهرهای محل تولید آن ها یافت می شد و برای خرید می بایست به آن شهرها سفر کرد و گلیم مورد نظر خود را از آنجا تهیه نمود. اگر حتی مراکز فروشی در شهرهای دیگر وجود داشت که این صنایع دستی را به فروش می رساند، اغلب افراد از آن بی اطلاع بودند. به همین دلیل نمی توانستند گلیم را از این مراکز تهیه نمایند.

امروزه به دلیل مزایایی که گلیم های ماشینی و دستبافت دارند، تولید و بافت گلیم رونق گرفته است و در هر فروشگاه فرش می توان نمونه هایی از گلیم های دستباف و به خصوص گلیم های ماشینی را مشاهده نمود. همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دنیای مجازی و اینترنتی فروش هر محصولی در هر مکانی به راحتی ممکن شده است.

مراکز مختلف خرید و فروش گلیم

در پایتخت نیز مراکز خرید و فروش گلیم بسیاری وجود دارد که اغلب آن ها از سیستم فروش مجازی و اینترنتی نیز برخوردار می باشند. در واقع با گذشت زمان و افزایش استقبال مردم از این زیر انداز سبک، شیک و بادوام، مراکز فروش بسیاری در سطح کشور دایر شده است. طوری که می توان گفت در تمامی مراکز فروش فرش در تهران نمونه هایی از گلیم های  دستبافت و ماشینی وجود دارد. حتی در محله های کوچک و مغازه های کوچک فرش فروشی چند نمونه از این زیر انداز خوش قیمت و کاربردی موجود است.

مراکز فروش و خرید گلیم فرش در تهران دارای انواع گلیم برای راه پله، پادری، آشپزخانه و راهرو و… در اندازه و طرح های متفاوت هستند و مردم ساکن تهران نیز به دلیل کیفیت و قیمت مناسب گلیم فرش ها تا کنون استقبال بی نظیری از این گلیم فرش ها داشته اند.

سایت های مختلف جهت خرید گلیم  

برخی از مراکز فروش نیز با ایجاد سایت فروش برای خود، میزان فروش خود را افزایش داده اند. در این سایت ها جدیدترین مدل های گلیم و قیمت های به روز آن بار گذاری می شود و افراد می توانند با مراجعه به این سایت ها و پیج ها مشخصات گلیم مورد نظر خود را مشاهده کنند و با اطلاعات کافی و کامل محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. با استفاده از خرید اینترنتی می توان با صرفه جویی در وقت و هزینه به راحتی گلیم مورد نظر خود را به راحتی درب منزل دریافت نمود.

در سایت و پیج های اینترنتی علاوه بر عکس محصول، قیمت، جنس الیاف، رنگ، تراکم، شانه و… گلیم درج شده است تا انتخاب برای خریدار آسان تر گردد و خریدار بتواند با اطمینان، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهد و درب منزل دریافت نماید.

اسرین کالا

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.