قیمت ظروف مسی دکوری

قیمت ظروف مسی دکوری

امروزه ظروف مسی در انواع طرح و شکل تولید شده و به بازار ارائه شده است. همانطور که می دانیم با توجه به فواید مس طبخ غذا در این گونه ظروف برای بدن بسیار مفید است. البته امروزه بر خلاف گذشته تمامی ظروف مسی برای آشپزی و.. مورد استفاده قرار نمی گیرد و بخش عظیمی از این کالا به صورت تزیینی در منازل استفاده می شود. البته این ظروف تزیینی را نیز می توان مورد استفاده قرار داد. اما به دلیل ارزش بالای این ظروف معمولا از آن ها به عنوان ظرف دم دستی استفاده نمی شود. بسیاری از بانوان ایرانی اصیل برای تزیین منزل خود از ظروف مسی دکوری استفاده می کنند. ظروف مسی دکوری می تواند به شکل یک شیرینی خوری، میوه خوری پایه دار، گلدان و یا یک قندان باشد. بر روی این ظروف تزیینات ویژه ای انجام می شود و این تزیینات ویژه موجب افزایش قیمت آن خواهد شد.

به طور کلی فلز مس از فلزات گرانبها به شمار می رود و قیمت آن نسبت به فلزاتی مانند برنج، آلومینیوم، آهن، روی و.. بیشتر است. حال اگر از این فلز برای ساخت یک ظرف استفاده شود هزینه ساخت نیز بر او افزوده خواهد شد. همچنین اگر تکنولوژی ساخت و هنر و تزیینات به خصوصی در آن به کار گرفته شود به طبع بر قیمت آن افزوده خواهد شد.

ظروف تزیینی دکوری نیز از قیمتی بالاتر از ظروف ساده مانند قابلمه هایی که برای طبخ غذا ساخته می شوند برخوردار هستند. هر چه از هنر و تزیینات بیشتری بر روی یک ظرف مسی دکوری استفاده شده باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. همچنین اگر تزیینات ظروف مسی با هنر مینا کاری تلفیق شود هزینه آن نیز به دلیل استفاده از مواد و ابزار مختلف و هم چنین دستمزد هنرمند چند برابر خواهد شد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت یک ظرف مسی وزن آن است. هر چه یک ظرف مسی سنگین تر باشد به معنی این است که از مس بیشتری در آن استفاده شده است و قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

برخی از ظروف مسی دکوری نیز به صورت ست به فروش می رسند. به عنوان مثال سرویس آجیل خوری که شامل یک آجیل خوری بزرگ و شش آجیل خوری کوچک است که در یک طرح و شکل تولید شده اند. سرویس پذیرایی آن نیز شامل آجیل خوری، میوه خوری، شیرینی خوری و قندان است که همگی با هم ست هستند و می توانند به زیبایی در ویترین منزل شما بدرخشند.

امروزه فروشگاههای اینترنتی بسیاری وجود دارند که این ظروف مسی دکوری را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند و شما تنها با چند کلیک می توانید ظرف مسی زیبای خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما میتوانید عکس و مشخصات ظروف مسی دکوری را در این سایت ها و فروشگاههای اینترنتی مشاهده کنید و با مقایسه قیمت ها بهترین کالا را برای خود سفارش دهید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.