خاصیت استفاده از زیورآلات مسی

نقش مس در بدن انسان چیست؟

مقدار مس در بدن یک فرد سالم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی گرم تخمین زده می شود. مس به طور وسیعی در طبیعت پخش و توزیع شده است. حتی برنامه های غذایی فقیر و نامناسب نیز، نیازهای افراد به مس را تامین می کنند.

فواید مس برای سلامتی شامل رشد مناسب بدن، استفاده کارآمد و موثر از آهن، واکنش های مناسب آنزیمی و نیز بهبود سلامت بافت های همبند، مو و چشم است.
این ماده همچنین برای جلوگیری از پیری زودرس و تولید انرژی بسیار مهم است. علاوه بر این موارد، ریتم قلبی منظم، غده تیروئید تنظیم شده، کاهش نشانه های مرتبط با التهاب مفاصل، درمان سریع زخم، افزایش تشکیل گلبول های قرمز خون و کاهش کلسترول سایر مزایای مس برای سلامتی است.

اثرات درمانی زیورآلات مسی

اگر از زیورآلات مسی استفاده می کنید برای آنکه مس جذب بدن شود، لازم است با چربی و اسیدهای پوست در تماس باشد بنابراین زیورآلات شما باید بدون روکش باشند در صورتیکه دارای روکش هستند، این عنصر جذب بدن نمی شود.

زمانیکه مس با بدن تماس پیدا می کند، مواد ریزمغذی آن به صورت نمک مس وارد جریان خون خواهد شد. اگر بدن شما دچار کمبود مس است برای جبران آن باید از زیورآلاتی که دارای ۹۹٫۹% مس و مقدار کمی از عناصر دیگر نظیر قلع و روی هستند استفاده کنید.

با دریافت مس از اثرات درمانی آن بهره مند خواهید شد . لازم است بدانید که استفاده از زیورآلات مسی که به شکل دستبند، انگشتر و گردنبند در بازار یافت می شوند، مقدار کمی از این عنصر را وارد بدن می کنند و خطرناک نیستند. همچنین در برخی از افراد، موجب تسکین آرتروز و بهبود مشکلات جریان خون میشود.

خواص دستبند مسی برای زنان

از لحاظ علمی موادمعدنی ای که از راه عرق جذب می شوند مستقیم وارد خون میشن و دیگه از کبد عبور نمی کنن به همین دلیل جذبشون بهتر از مکمل هایی که تو بازار هست ، انجام میشه ، احساس نشاط و انرژی ای که استفاده از دستبند مسی بوجود می آورد سبب میشه خستگی و رخوت جسمی دوران قاعدگی نیز تسکین پیدا کنه .

خواص دستبند مسی برای مردان

کمبود یون مس در بدن باعث میشه دائما انسان دچار رخوت و خواب آلودگی و کسالت بشه و درضمن هیچ کارخونه ای نمی تونه قرصی درست کنه که شامل یک یون از عنصری باشه ، امروزه دستبند مسی مردانه با طرح های بسیار شیک و زیبا در بازار موجود هست که استفاده ی اون باعث افزایش انرژی و سرحال شدن آقایون میشه .

برای خرید محصولات مسی اینجا را کلیک کنید .

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.