گیوه زنانه

فیلـتر

نمایش 1–24 از 34 نتیجه

گیوه زنانه

گیوه یکی از صنایع‌دستی‌های بسیار محبوب در میان مردم ایران است که به دلیل ظاهر زیبا و خصوصیات جذابی که دارد؛ مورد استقبال همگان قرار گرفته است. این نوع از کفش‌های سنتی را در انواع مدل‌های زنانه و مردانه تولید می‌کنند. هرچه زمان بیشتر روبه‌جلو می‌رود طرح‌های جذاب‌تر و زیباتری تولید شده و برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

گیوه زنانه سنتی یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌های گیوه است که فروش آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود. خانم‌هایی که قصد خرید گیوه را دارند؛ بهتر است با انواع این کفش سنتی و دست‌باف آشنا شوند تا بتوانند خرید رضایت‌بخشی داشته باشند. در ادامه این مطلب گیوه زنانه را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد و شما را بیشتر با مدل‌ها و خصوصیات آن آشنا می‌کنیم.

انواع گیوه زنانه

نوع بافت گیوه زنانه فرقی با سایر گیوه‌ها ندارد. تفاوت آنها فقط در رنگ‌های متنوع و ظاهر زیبایی است که با طرح‌های مختلفی جذابیت آنها را چندبرابر می‌کنند.

انواع  مدل کفش گیوه زنانه را بر اساس ساختار و شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می‌کند. انواع گیوه زنانه بر اساس ساختار به 5 دسته مختلف از جمله گیوه زیر پارچه‌ای، گیوه تخت آجیده، گیوه تخت چرمی، گیوه تخت لاستیکی و گیوه رویه ابریشمی تقسیم می‌شوند.

همچنین این نوع از گیوه را بر اساس شکل ظاهری به سه دسته مجلسی زنانه، ساده و طرح‌دار تقسیم می‌کنند. هرکدام از این گیوه‌های زنانه دارای خصوصیات و ویژگی‌های طاهری متنوعی است که خانم‌ها بر اساس سلیقه و نیاز خود می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

نکات مهم خرید گیوه زنانه

گیوه‌های زنانه علاوه بر ظاهر زیبا، دارای خصوصیاتی بسیار خوبی مانند: استحکام بالا، وزن کم، ضد عرق و ضد میخچه هستند. کسانی که قصد دارند گیوه زنانه خریداری کنند؛ بهتر است به نکات مهمی دقت کنند تا از خرید خود پشیمان نشوند. از جمله نکات مهم خرید گیوه زنانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رویه گیوه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • زیره باید از مواد باکیفیتی ساخته شده باشد که از نشانه‌های این مورد انعطاف‌پذیری بالای گیوه است.
  • گیوه باید نرم و منعطف باشد.
  • گیوه باید قابل شستشو باشد. به‌غیر از گیوه‌های زیر چرمی که در صورت شستشو خراب می‌شوند.
  • باید هنگام خرید دقت زیادی به کیفیت بافت و گره‌ها کرد.

گیوه شیک زنانه

گیوه شیک زنانه برای خانم ها و بانوانی است که می خواهند علاوه بر تمایز، زیبا و تفاوت را در کفش خود داشته باشند و در جاهای مناسب از گیوه شیک زنانه استفاده کنند، در اسرین کالا گیوه های زنانه شیک و باکلاس موجود است.

مدل گیوه زنانه مناسب برای پوشش سنتی

هنردوستان و بانوان اهل هنر، به خوبی با زیبایی البسه سنتی آشنا هستند و از این البسه برای پوشش خود استفاده می نمایند. مانتو و روسری های سنتی موجود در بازار وجود دارند که بسیار زیبا هستند و بر زیبایی چهره بانوان ایرانی می افزایند.

گیوه نیز یکی از انواع البسه سنتی ایرانی است که می توان آن را با مانتو و روسری های سنتی به تن کرد و پوششی کاملا سنتی و بسیار زیبا داشت. مشاهده پوشش سنتی در بانوان بیشتر به چشم خواهد آمد و ما را به فرهنگ و اصالت ایرانیمان نزدیک تر خواهد ساخت. کفش های تابستانی موجود در بازار اغلب بسیار گران هستند و شاید متناسب با سلیقه و بودجه ما ن باشند. اما گیوه های جدید زنانه بسیار زیبا و ارزشمند هستند و به علت دوام بسیار بالا مقرون به صرفه نیز می باشند.

کیفیت بالای گیوه زنانه

این گیوه ها با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند و مانند دیگر کفش ها تغییر شکل نخواهند داد. به راحتی قابل شست و شو می باشند و نیازی به واکس و نگهداری ویژه ای ندارند. به علاوه می توان از هر دو لنگه برای پای چپ و راست استفاده نمود وبند و چسبی ندارند تا برای پوشیدن وقت زیادی صرف شود.

برای نگهداری و مراقبت از گیوه های زنانه توصیه می شود که آن ها را در محیطی خشک نگهداری نمایید و در صورتی که می خواهید مدت زمان زیادی از آن استفاده ننمایید مقداری قرص نفتالین و یا مقداری پودر توتون درون آن بریزید تا از گزند حشرات در امان بمانند و آسیبی نبینند. از خیس نمودن این پاپوش خودداری نمایید زیرا عمر آن کاهش خواهد یافت.

زنان چه گیوه هایی می پوشند؟

زیبایی و جذابیت و تنوع بسیار، حق انتخاب برای سلیقه های مختلف، از بهترین و مهمترین مزیت این کفش سنتی می باشد. گیوه ها علاوه برتقسیم بندی مردانه و زنانه و بچه گانه بودن از نظر طرح و نقش و نوع دوخت و رنگ و… تنوع بسیار دارند. گیوه های زنانه از پرفروش ترین نوع کفش گیوه محسوب می شوند که بافندگان و فروشندگان برای این پاپوش بسیار زیبای زنانه حساب ویژه ای باز کرده اند.

بعضی از گیوه ها میان مردان و زنان مشترک بوده و فرقی بین آنها به هنگام پوشش نیست. گیوه ها در سایزهای کوچک و رنگ های مختلف شاد را بیشتر زنان دوست دارند و می پوشند. گیوه های زنانه خود شامل چند نمونه می باشند که گیوه های ساده رنگی را هم آقایان و هم خانم ها می پوشند ولی گیوه های طرح دار و گلدار با رنگ های شاد را بیشتر زنان می پوشند و بافندگان این گیوه ها را بیشتر در سایز های کوچک مناسب برای خانمها می بافند و تولید می کنند.

گیوه زنانه مجلسی

گیوه های رنگی گلدار بیشتر مناسب سلیقه خانم ها بوده که ابتدا این گیوه ها را با نخ پنبه و یا نخ ابریشمی می بافند و بعد از مراحلی که قالب گیری شدند زیره این گیوه ها را به صورت تزریقی با دستگاه پرس به رویه گیوه می چسپانند و روی گیوه با هنر قلاب بافی و سوزن دوزی، گل دوزی می کنند. هر چقدر کیفیت نخ پنبه و جنس زیره از مواد اولیه باشد قیمت بالاتری دارند و مرغوب تر هستند.

بعضی از گیوه های زنانه را بافندگان طبق سلیقه خود می بافند و بعضی دیگر را سفارشی طبق سلیقه مخاطب خود تولید می کنند. مدل کفش گیوه زنانه مجلسی از دیرباز تا کنون مرسوم بوده و حالا هم بیش از پیش این محصول با کیفیت و زیبا مورد توجه قرار گرفته است و از آن استفاده می کنند. گیوه های زنانه را بر روی زیره پاشنه دار و زیره اسفنجی یا ابری و یا زیره پلاستیکی طراحی و دوخت می زنند.

استفاده از الگو ها و طرح های گوناگون و ایده های جدید و خلاقیت بافندگان بر روی گیوه ها مخصوصا گیوه زنانه مجلسی موجب گشته که تمام سلیقه ها را مجذوب خود کنند و جای خود را در ویترین و کمد کفش ها باز کنند. تنوع در رنگ و طرح این گیوه و ست نمودن با لباس های مختلف این امتیاز را به این پاپوش داده که افراد و شخصیتهای بیشتری از این محصول استفاده می نمایند.

کفش های زنانه ای که به تازگی مد شده اند همان گیوه های سنتی با قدمت و پیشینه تاریخی کهن هستند که به دلیل زیبایی و تامین نیاز افراد از نظر بهداشتی و سلامتی و زیبایی و مد گرایی هنوز هم جذابیت و خاصیت خود را از دست نداده بلکه بیشتر به آنها علاقه نشان داده و از آنها استفاده می نمایند. امروزه کفش های زنانه ای که مخصوصا در ماه های گرم سال دختران و زنان جوان آنها را با مانتوهایشان ست می نمایند و برای پیاده رویهای طولانی استفاده می کنند گیوه ها می باشند. حتی به عنوان گیوه رو فرشی در منازل و محیط کار از این گیوه های خوش رنگ می پوشند. گیوه زنانه رنگی دستباف ویژگیها و خصوصیات فراوانی دارند.

از جمله ویژگی های گیوه زنانه عبارتند از:

1. سبک و نرم و راحت هستند. سبکی این گیوه ها به حدی است که حجم بسیار کمی دارند و انعطاف پذیری و نرم بودن را به هنگام پوشیدن و راه رفتن به راحتی احساس خواهید کرد.

2. این گیوه های زنانه خنک هستند و بافت نخ پنبه ای یا ابریشمی رویه گیوه ها خود دلیل خوبی برای این موضوع است.

3. یکی از مهمترین مزیت هایی که یک محصول برای تهیه آن عموم را در بر بگیرد کاهش هزینه تولید است و قیمت مناسب خرید آن محصول است. خوشبختانه به علت بهای کم هزینه تولید این گیوه ها نسبت به کفش صنعتی می توان به راحتی این پاپوش را تهیه نمود و از آن استفاده کرد.

4. دوام و کیفیت گیوه زنانه نسبت به کفش زنانه باتوجه به قیمت و تنوع آن بسیار بالا بوده و این امر موجب گشته که در کمد کفش های زنان خوش سلیقه چند نمونه از این گیوه ها را دید.

5. برای تمیز نمودن این گیوه ها شما می توانید به راحتی آنها رابشویید بدون اینکه رنگ و کیفیت گیوه تغییر کند و حتی حالت اولیه خود را از دست ندهد. برای شستن گیوه ها می توان آنها را در ماشین لباسشویی قرار داد و بعد از خشک شدن آنها را پوشید و استفاده نمود.

6. این گیوه ها قابلیت تعمیر دارند. هر گاه بعد از استفاده طولانی قسمتی از گیوه پاره شود شما به راحتی و با دوخت زدن آن بدون اینکه هیچ اثری روی آن باقی بماند تعمیر نمود.

دمپایی رو فرشی زنانه و دخترانه

دمپای روفرشی زنانه یکی دیگر از مدل هایی است که در زیرمجموعه هنر گیوه بافی قرار دارد.در این دسته بندی نیز با استفاده از نخ های رنگی و نقوش متنوع دمپایی روفرشی زنانه بافته میشود.مدل های متفاوت این محصول بسیار مورد توجه زنان قرار گرفته است تا جایی که این روزها در هر خانه ای میتوان یک جفت گیوه روفرشی زنانه را در هر خانه ای پیدا کرد.

گیوه زنانه مجلسی

پس اگر یک زن شیک پوش هستید، به سنت و مدرنیته علاقه دارید می توانید از گیوه زنانه مجلسی استفاده کنید، این گیوه زنانه مجلسی مناسب مهمانی ها و استفاده در منزل است.

قیمت گیوه زنانه

گیوه‌های زنانه را در مدل‌های بسیار متنوعی می‌سازند به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آنها تعیین کرد. کسانی که قصد خرید اینترنتی گیوه زنانه را دارند؛ بهتر است که این کار را از طریق یک سایت معتبر انجام دهند.

سایت اسرین کالا (Asrinkala.com) یکی از معتبرترین سایت‌های ایران است که در زمینه فروش گیوه فعالیت می‌کند. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید علاوه بر اطلاع از قیمت گیوه زنانه و مشاهده تصاویر مدل‌های مختلف آن، خرید انواع گیوه زنانه را به‌راحتی انجام دهید.

اطلاعات بیشتر ...