گیوه برند کوچر و اخذ نمایندگی

گیوه برند کوچر

گیوه برند کوچر و اخذ نمایندگی

گیوه یکی از صنایع دستی بسیار زیبای مردم کردستان و لرستان است. استفاده از گیوه مزایای بسیار زیادی دارد و این مزایا موجب توجه دوباره این کالا توسط مردم ایرانی و حتی غیر ایرانی شده است.

گیوه برند کوچر (kochar) و اخذ نمایندگی

گیوه یکی از صنایع دستی بسیار زیبای مردم کردستان و لرستان است. استفاده از گیوه مزایای بسیار زیادی دارد و این مزایا موجب توجه دوباره این کالا توسط مردم ایرانی و حتی غیر ایرانی شده است. برخی از هنرمندان امروزی سعی دارند با ایجاد نقش و نگارهای امروزی بر روی گیوه آن را بین مردم محبوب تر کنند و استفاده از این میراث فرهنگی ارزشمند را در کشور رواج دهند.

برند کوچر

گیوه در انواع مختلفی تولید می شود که در هر نوع، از الیاف و زیره خاصی استفاده شده است. برند کوچر نیز گیوه هایی با کیفیت و زیبا را به بازار ارائه داده است و طرفداران بسیاری دارد. کوچر در زبان شیرین کردی به معنای کوچ کردن و مهاجرت است. تولید کنندگان این برند از نام زیبای کردی کوچر برای این برند ایرانی استفاده نموده اند و عزت و اهمیت این برند را در بین مردم کرد و ایرانی بالا برده اند. گیوه کوچر نسبت به سایر گیوه ها مرغوب تر است و از تکنولوژی ساخت ویژه ای در آن استفاده شده است. در ادامه برخی از مزیت های گیوه برند کوچر را خدمت شما هم میهنان عزیز ذکر خواهینم نمود. با ما همراه باشید.

دقت و ظرافت

در تهیه گیوه برند کوچر از نهایت دقت و ظرافت در بافت استفاده شده است و به همین دلیل این گیوه بسیار مرغوب و محکم است.

استاندارد مناسب

گیوه برند کوچر تمامی استانداردهایی که یک گیوه باید داشته باشد را دارد و در پا بسیار راحت و انعطاف پذیر است.  بسیاری از مردم برای رفع پا درد و کمر درد خود استفاده می کنند و برای افزایش سلامتی بدن خود از گیوه استفاده می کنند.

به همین دلیل گیوه باید دارای استانداردهای لازم باشد و در بافت و تهیه آن تمامی مواردی که به سلامتی بدن کمک می کند رعایت شده باشد. در ساخت گیوه برند کوچر تمامی این موارد رعایت شده است. گیوه برند کوچر این اطمینان را به مشتری می دهد که در صورت سایز بودن به پای مورد نظر بسیار راحت و نرم باشد و خریدار بتواند ساعت ها بدون احساس ناراحتی و خستگی در قسمت پا و کمر پیاده روی کند.

 

بررسی گیوه کوچر

می دانیم که برای تهیه زیره باید از پارچه های خاص و مرغوب استفاده شود تا به آسانی پاره نشود. در زیره گیوه برند کوچر از پارچه های با کیفیت با تراکم بالا استفاده شده است که به آسانی آسیب نمی بیند و پاره نخواهد شد.

برای بافت رویه گیوه برند کوچر از الیاف مرغوبی استفاده شده است. این الیاف در نهایت دقت و ظرافت در کنار هم با بافتی ریز بافته شده اند و رویه ای بسیار تمیز با بافتی یکدست را برای تهیه گیوه برند کوچر آماده کرده اند.

بافت زیره و رویه

برای بافت زیره و رویه گیوه برند کوچر از استادکاران ماهر و متخصص بافت گیوه کمک گرفته شده است که به علت داشتن تجربه کاری در این زمینه در بافت این محصول کمترین خطا را دارند.

گیوه های بسیاری توسط برندهای مختلف تولید می شود و با قیمت ها و کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می گردد. شاید برای برخی از ما اتفاق افتاده باشد که پس از خرید گیوه و استفاده از آن متوجه تنگی و یا گشادی دهانه آن می شویم و نمی توانیم با آن خوب راه برویم. این مشکل بر اثر افزایش و کاهش تعداد رج های بافته شده در قسمت پاشنه و دهانه گیوه است.

تعداد رج ها

اما در گیوه برند کوچرتمامی استانداردهای لازم در ساخت قسمت های مختلف گیوه به کار رفته است. تعداد رج های بافته شده در قسمت دهانه و پاشنه گیوه برند کوچر به دقت اندازه گیری می شود و تمامی گیوه ها طبق الگوی اصلی بافته خواهند شد. گیوه برند کوچر برای هر سایز پا دهانه ای متفاوت و استاندارد را در نظر گرفته است تا موجب از پا در آمدن و آسیب دیدن قسمت پشت پا هنگام راه رفتن نگردد.

بافت و اتصال قسمت رویه و زیره گیوه بسیار مهم است. اگر این بافت از استحکام مناسبی برخوردار نباشد، گیوه یا دفرمه می شود و یا محل اتصال پس از کمی استفاده از زیره پاره خواهد شد. در گیوه برند کوچر محل اتصال زیره و رویه با استحکام مناسبی به هم دوخته می شود و به سادگی پاره نخواهد شد. دوام گیوه های برند کوچر بسیار بیشتر از سایر گیوه های موجود در بازار است.

 

قطری ضخیم

گیوه برند کوچر نسبت به گیوه های دیگر قطر ضخیم تری دارد. در واقع در تهیه زیره گیوه کوچر ازپارچه و نوارهای با پهنای بیشتری استفاده می شود. این امر موجب می شود زیره گیوه مقاومت و دوام بسیار بیشتری داشته باشد.

کیفیت بالا

به طور کلی گیوه های برند کوچر با رعایت تمامی استانداردها تولید شده اند و برای تولید آن ها زحمات بسیار زیادی کشیده شده است. این برند توانسته است گیوه های بسیار زیبا در انواع طرح و رنگ را تولید نموده و با کیفیت و قیمتی مناسب آن را به فروش برساند. گیوه کوچر به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در مدت کمی توانسته است فروش بالایی را تجربه کند. مرغوبیت گیوه های برند کوچر و رضایت مشتریان بهترین تبلیغ برای گیوه های این برند بوده است.

سخن پایانی

برند کوچر با عقد قرارداد رسمی از افرادی که به هنر و صنایع دستی علاقه مند هستند و از شرایط اعطای نمایندگی برخوردارند دعوت به همکاری می نماید. این برند با کیفیت و قابل اعتماد می تواند انواع محصولات خود را به افراد واجد شرایط اخذ نمایندگی ارائه دهد و این افراد را نیز در سود خود شریک نماید.

افرادی که دارای فضا و توان مالی مناسب هستند و به فروش صنایع دستی و هنری علاقه مند می باشند به راحتی می توانند با اخذ نمایندگی گیوه برند کوچر، با فروش این محصول ایرانی کسب در آمد کنند و سود آوری خوبی را تجربه کنند.

برای خرید گیوه برند کوچر به سایت اسرین کالا مراجعه کنید

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.