دمپایی گیوه مردانه

دمپایی گیوه مردانه

دمپایی گیوه مردانه

گیوه یکی از بهترین صنایع دستی مردم کردستان و کرمانشاه است. این پاپوش بسیار زیبا و شکیل است و استفاده از آن موجب رفع کمر درد و پا درد خواهد شد. مزایای استفاده از این پاپوش موجب شده است تا محصولات دیگری از دل این محصول تولید شود و توسط مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

بافت و طرح دمپایی گیوه مردانه

تولید کنندگان گیوه از بافت و مدل گیوه استفاده کرده اند و دمپایی گیوه مردانه را نیز تولید کرده اند. دمپایی گیوه مردانه دارای رویه ای بسیار شبیه به گیوه می باشد با این تفاوت که رویه آن در قسمت پشت پا بافته نشده است و پشت پا باز می باشد که بتوان به راحتی دمپایی را به پا کرد و یا از پای در آورد.

این دمپایی محافظ پای مردان است و رفت و آمد در منزل را برای آقایان راحت تر می کند. به ویژه کمک می کند که پای آقایان در اثر تماس طولانی مدت با سرامیک و پارکت دچار خشکی و ترک خوردگی نشود. در دمپایی گیوه مردانه از رویه و زیره گیوه اصلی استفاده شده است و نوع و طرز اتصال زیره و رویه آن مانند گیوه می باشد.

خرید آنلاین

این دمپایی از تمام مزایایی که گیوه دارد برخوردار می باشد. دمپایی گیوه مردانه موجب آزار نوک انگشتان پا نخواهد شد و به راه رفتن راحت و بدون فشار آقایان کمک می کند. در راه رفتن با استفاده از دمپایی گیوه مردانه احساس راحتی خواهید کرد و خستگی پاهای شما نیز رفع خواهد شد.

آقایان می توانند در تمامی مکان هایی که از دمپایی استفاده می کنند از دمپایی گیوه مردانه استفاده نمایند و موجب سهولت در راه رفتن خود شوند. اغلب دمپایی های گیوه مردانه به رنگ سفید بافته می شوند. اما اخیرا این دمپایی در رنگ های دیگر تولید شده و وارد بازار شده است.

دمپایی گیوه مردانه از تعریق پاها و همچنین بوی نامطبوع حاصل از تعریق پاها جلوگیری می کند و به سلامتی پوست کف و رویه پا کمک شایانی می کند.

قیمت دمپایی گیوه مردانه

ممکن است قیمت نوع اصل دمپایی گیوه مردانه کمی گران به نظر برسد. اما باید بدانید با یک بار خرید این دمپایی می توانید چند سال از آن استفاده نمایید. در واقع نوع اصل این محصول بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و از دوام بالایی برخوردار است. در برابر مزایا و دوامی که دمپایی گیوه مردانه دارد قیمت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

دمپایی های گیوه مردانه دارای سایز بندی هستند. شما می توانید دمپایی را متناسب با سایز پای خود انتخاب کنید و از راه رفتن با آن لذت ببرید.

دمپایی گیوه مردانه رویه پا را به طور کامل می پوشاند و محافظ بسیار خوبی برای رویه پا به حساب می آید. بافت رویه آن از الیاف طبیعی صورت گرفته است و اجازه می دهد که هوا به داخل گیوه راه پیدا کند و پوست پا نیز در معرض هوای تازه قرار بگیرد.

زیره آن نیز بسیار نرم و انعطاف پذیر است و موجب ایجاد مشکلاتی مانند کمر درد و پا درد نخواهد شد.

برای خرید انواع گیوه اصل به سایت اسرین کالا مراجعه کنید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.