گیوه اسپرت

فیلـتر

نمایش دادن همه 21 نتیجه

خرید گیوه اسپرت

همانطور که می دانیم گیوه پای افزاری سنتی و قدیمی است، که در گذشته توسط مردم عشایر و روستاییان بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. گیوه دارای فواید زیادی بوده و برای پیاده روی های طولانی بسیار مناسب است. مدتی بود که استفاده از گیوه به فراموشی سپرده شده بود و خرید و فروش این محصول دیگر رونقی نداشت. اما با استفاده از خلاقیت هایی این محصول در میان صنایع دستی دیگر دوباره جان گرفت و جایگاه خود را دو مرتبه به دست آورد. در واقع هنرمندان با به کار گیری هنر و سلیقه خود گیوه های اسپرت و زیبایی را طراحی نموده و موجب افزایش طرفداران این پاپوش قدیمی شده اند.

گیوه اسپرت زنانه و مردانه

گیوه ای که امروزه استفاده آن در بین جوانان متداول شده است گیوه مردانه و زنانه اسپرت است.  شالوده این گیوه از همان گیوه های سنتی قدیمی نشات گرفته است. با این تفاوت که بافت رویه آن بسیار دقیق تر و شکیل تر انجام می گیرد و از انواع طرح و نقش برای تزیین آن بهره گرفته می شود. برخی از گیوه های اسپرت به صورت مشترک برای بانوان و آقایان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر دارای نقش هایی زنانه است و برای مردان مناسب نیست. برای مثال گیوه های اسپرتی که برای بانوان تهیه می شود دارای نقوش گل و بوته بوده و از منگوله و پولک هایی بر روی آن استفاده شده است.

در حالی که گیوه های اسپرت مردانه اغلب نقش و طرحی ندارند و به صورت یکرنگ و ساده تولید می شوند. در بعضی مواقع نیز گیوه های اسپرت مردانه را با رنگ هایی ملایم و یا تیره تزیین می کنند ورنگ و لعابی مردانه و زیبا به آن می دهند. البته انتخاب و خرید گیوه اسپرت کاملا سلیقه ای است.

گیوه کودکان و نوجوانان

گیوه های کودکانه ای نیز به بازار ارائه داده شده اند که از نخ های رنگی و زیبا در آن ها استفاده شده است.

امروزه جوانان به ویژه جوانان هنرمند و هنر شناس از گیوه های اسپرت استفاده می کنند و تیپ اسپرت و جدید خود را با استفاده از گیوه اسپرت به تیپی جدید و منحصر به فرد تبدیل می کنند. گیوه های اسپرت را می توان همراه با انواع شلوار لی و کتان مورد استفاده قرار داد.

اطلاعات بیشتر ...