بهترین گیوه زنانه ایران+ عکس های خوشکل

بهترین گیوه زنانه ایران

بهترین گیوه زنانه ایران

گيوه را بايد يكی از جالبترين و ارزنده ترين صنايع دستی روستايی ايران دانست. اين پاپوش قديمی كه روزگاری، بخصوص در فصل تابستان مورد استفاده فراوان قرار می گرفت در سالهای اخير به سبب رواج كفش ماشينی و جايگزين شدن آن بجای پای قديمی در اكثر مناطق ايران رونق و اعتبار ديرين را از دست داده ولی زيبائی و تنوع و طرح های متعدد گيوه آنچنان است كه هنوز هم دارای متقاضيان فراوانی بوده و از استقبال قابل توجهی در فصول بهار و تابستان برخوردار می باشد.در این مطلب بهترین گیوه زنانه ایران را با هم می بینیم.

گيوه كشی يكی از صنايع دستی رايج و بومی استان کرمانشاه است و به ويژه در بخش اورامانات از جمله صنايع دستی مسلط می باشد. اين صنعت بومی را می توان بر مبنای نوع توليد و محل توليد به دو بخش اصلی روستايی و شهری تقسيم كرد. دو روستای هجيج و نودشه از بخش اورامانات جزو مراكز قريمی و مهم توليد نوع خاصی از گيوه می باشد كه تخت آن كهنه ای است و به نام گيوه زيره ای شهرت دارد.

خرید آنلاین

خرید گیوه زنانه آنلاین

دمپایی زنانه و دخترانه گیوه ای از استحکام بالایی برخوردار است و همواره شکل خود را حفظ می نماید. قابل تعمیر و شست و شو است و متناسب با ساختار پاها ساخته شده است. این دمپایی دارای سایزهای مختلف است و متناسب با اندازه پای شما بافته خواهد شد.

گیوه زنانه زرد رنگ خوشکل

برای زیبایی بیشتر منگوله ای بر روی آن قرار داده شده است که زیبایی آن را دوچندان نموده است. دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی است و مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار خواهد گرفت. این دمپایی رنگ نمی بازد و همواره به همان شکل اولیه زیبا و جذاب خواهد ماند. همانطور که گفته شد کفی آن از جنس پلاستیکی و تخت است و رویه آن با پارچه ای نرم و پرزدار پوشیده شده است تا موجب آسیب رساندن به کف پا نگردد و کف پا بر روی سطحی نرم قرار بگیرد .

گیوه زسیاه-قهوه ای

از دیگر مزایای دمپایی روفرشی گیوه ای می توان به جلوگیری از لیز خوردن پا اشاره نمود. وقتی کف خانه خیس می شود با استفاده از این دمپایی گیوه ای به راحتی می توان بر روی زمین حرکت نمود و از لیز خوردن پا جلوگیری کرد . باالخص زمانی که ظرفی می شکند از فرو رفتن خرده شیشه به پاها جلوگیری می کند و از بروز خطرات احتمالی نیز پیشگیری خواهد کرد .

بهترین گیوه زنانه ایران

در بهترین و مرغوب ترین نوع این پای افزار تکه پارچه های پنبه ای کهنه و غیرقابل مصرف به صورت رشته های دراز به عرض حدود یک سانتیمتر بریده شده و کنار هم قرار می گیرد و با چسب مخصوص به وسیله ابزاری که مشته نام دارد کوبیده می شود. این کار در سه لایه انجام می شود و پس از فشرده شدن به شکل کف گیوه درآمده و آماده استفاده می شود.

گیوه زنانه خوش رنگ بهترین گیوه زنانه ایران 

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.