اسرین

اسرین یکی از لغات کردی است، که از نظر کردها بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

اسرین

زبان و گویش کردی بسیار شیرین و دلنشین است. کردها دارای فرهنگ خاصی هستند و در طول تاریخ همواره اصالت خود را حفظ کرده اند. کردها لغات و اصطاحات خاصی را دارند و از این لغات برای گذاشتن و انتخاب نام  بر روی افراد و کالاها بسیار استفاده می کنند. اسرین یکی از لغات کردی است، که از نظر کردها بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

انتخاب نام زیبا

اسر در زبان کردی و لری به معنان اشک است. اسرین در زبان کردی به مفهوم پاکی اشک بوده و نامی دخترانه برای دختران کردی می باشد. بسیاری از خانواده های کرد این نام زیبا را برای دختران خود انتخاب می کنند. اسرین در کردی کلمه ای زیباست و کردها علاقه مند به استفاده از این کلمه زیبا برای دختران و حتی نام برند برای کسب و کار خود می باشند.

کردها همیشه علاقه مند به استفاده از اسامی اصیل کردی برای کودکان خود هستند و به تازگی از اسم اسرین که به معنی پاکی اشک است به وفور برای فرزندان خود استفاده می کنند. آن ها در واقع با این کار اصالت فرهنگ خود را حفظ نموده و استفاده از زبان کردی را بین مردم خود رایج تر و ماندگارتر خواهند کرد و استفاده از زبان و نام های کردی را در ایران زنده نگاه می دارند.

معنای اسرین

تلفظ این اسم کردی دخترانه asrin است. برخی نیز معنی اسرین را عزیز و پاک می دانند. و این به علت پاک و عزیز بودن اشک ناراحتی است. در میان کردها و لرها اشک از عزت و ارزش خاصی برخوردار بوده و در نزد آن ها قداست خاصی دارد. لک ها این نام را برای دختران خود بر می گزینند و در واقع پاکی دختران را به پاکی اشک تشبیه می کنند.

کسب و کار

این نام در برخی از کسب و کارهای ایرانی نیز مشاهده می شود. اسرین کالا از گروه های تولیدی است که این نام را برای برند خود برگزیده است. صاحبان این برند از مردمان کرد غیور ایران زمین هستند و برای تولید کالاهای خود از نهایت سلیقه و دقت استفاده کرده اند و کالاهای بسیار با کیفیت ایرانی را از خود ارائه داده اند.

اسرین کالا این نام زیبا را برای برند خود در نظر گرفته است و رد و نشانی از فرهنگ و اصالت غنی و ارزشمند کردی را بر روی کالاهای خود نمایان ساخته است. اسرین کالا با استفاده از این نام برای کسب و کار خود، محصولات خود را نزد اهالی کرد نشین محبوب تر کرده است. به علاوه این نام به طور کلی برای مردم ایرانی یاد آور غیرت و شرافت اهالی کرد ایرانی خواهد بود. همچنین تلفظ این نام برای ایرانیان بسیار راحت و جالب است و به راحتی در یاد می ماند.

انتخاب نام برند

بسیاری از برندها هستند که استفاده از کلمات و اصطلاحات خارجی و غربی را موجب کلاسیک و مدرن جلوه دادن محصولات خود می دانند و از لغات زیبای فارسی برای نام برند خود استفاده نمی کنند. استفاده از کلمات غربی موجب فراموش شدن فرهنگ غنی ایران زمین خواهد شد. به علاوه ما ایرانیان باید اسامی را انتخاب کنیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن کیفیت و مرغوبیت کالاهای ایرانی تولیدی خود را به دنیا معرفی کنیم.

افراد غیر ایرانی با شنیدن نام برند ما نامی ایرانی را به خاطر بیاورند و در ذهن خود فرهنگ ایرانی را مجسم کنند. در صورتی که نام های فارسی بسیار زیبایی وجود دارند که نشان دهنده اصالت کالاهای ایرانی بوده و درخور محصولات تولید شده توسط کشور ایران می باشند.

اسرین کالا با انتخاب این نام زیبا و کردی برای برند خود، نشان داده است که به محصولات تولید شده خود باور و اطمینان دارد و در زمینه و حیطه کاری خود بدون رقیب است.

دست سازه های ایرانی

در اسرین کالا برای تولید محصولات از هنرمندان ایرانی ماهر کمک گرفته شده است که زحمت بسیاری برای تولید کالایی با کیفیت و بدون نقص خواهند کشید. نام اسرین کالا نشان دهنده دست سازه های کاملا ایرانی بوده و ایرانی بودن کالاها را برجسته تر نشان خواهد داد. انواع صنایع دستی ایران از جمله انواع گیوه در این سایت وجود دارد. در واقع در این فروشگاه  انواع صنایع دستی ایرانی که قدمت بسیار بالایی دارند مجددا تولید شده که موجب زنده نگه داشتن ذوق و هنر ایرانیان می شود.

اسرین کالا با انتخاب این نام لیبلی به معنای ساخت ایران را بر روی کالاهای خود زده و سعی نموده تا کالاهای خود را با کیفیتی که در خور کالاهای ایرانی باشد تولید نماید. این برند همواره در تلاش بوده است تا در تهیه محصولات و ارائه آن ها بهترین باشد تا بتواند آوازه خود را به مردم غیر ایرانی نیز برساند و مردم دیگر کشورها را با فرهنگ و صنایع دستی بسیار زیبا و ارزشمند ایرانی آشنا کند.

قیمت مناسب

همچنین قیمتی بسیار منصفانه و مناسب برای محصولات خود در نظر گرفته است تا تمامی اقشار جامعه با هر سطح درآمدی بتوانند از صنایع دستی ایرانی استفاده کنند و برای پوشش و تزیینات منزل و یا محل کار خود از این کالاهای کاملا ایرانی استفاده نمایند.

سخن پایانی

امروزه اسرین کالا به برندی محبوب در بین مردم تبدیل شده است و افراد بسیاری از محصولات این برند استقبال می کنند. کیفیت و مرغوبیت کالاهای ایرانی بهترین تبلیغ برای اسرین کالا می باشد. تقریبا تمامی مشتریان اسرین کالا از خرید خود رضایت کامل دارند و با معرفی این برند ایرانی و خوشنام به اطرافیان خود فروش اسرین کالا را چندین برابر کرده اند. همچنین این سایت با ثبت سفارش دقیق و تحویل مناسب در موعد مقرر موجب خشنودی مشتریان خود شده است.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.